LOUČNÁ NAD DESNOU - ROAD

Výchozí bod - rozcestník Loučná nad Desnou (centrum) 495 m se nachází v centru obce na křižovatce u supermarketu CBA. Cesta od začátku stoupá poměrně svižně na konec vesnice a kolem hájenky k lesu, kde je rozcestí Tříramenný potok 580 m. Rovně pokračuje šotolinová lesní cesta, po které vede modrá cyklotrasa k rozcestí U obrázku. My se dáme vpravo dál po asfaltové cestě (červená cyklotrasa 6155) k rozcestí Pod Vlčím sedlem 681 m. Celý tento zaváděcí úsek dlouhý 3,3 km má sklon kolem 7 %. Za ostrou levotočivou zatáčkou se cesta zvedá k 10 % a pokračuje 1,5 km stále po červené cyklotrase k rozcestí Uhlířská cesta 820 m. Tam začíná asi nejhorší pasáž všech tří výjezdů. Téměř 3 km dlouhý úsek k horní stanici lanovky stoupá průměrem 11 % a nejvýživnější půlkilometr před ostrou levotočivou zatáčkou má dokonce 17 % (profil na climbbybike.com ukazuje dokonce 20 %). Ani dál si ale moc neoddychneme, i další kilometr k rozcestí Tetřeví chata 1165 m stoupá 9 %. Těžce nabyté výškové metry mírně ztratíme v půlkilometrovém sjezdu, ale na zasloužený odpočinek je ještě brzy. Hned za další levotočivou zatáčkou musíme vystoupat k rozcestí Pod horní nádrží PVE 1180 m. Zde se napojíme na cestu z Koutů a kolem rozcestí u závory vystoupáme k cíli. Celá cesta je opět pokrytá asfaltem, který už ale místy lecco pamatuje, je dlouhá 12,4 km s převýšením asi 850 m a sklonem kolem 9 %.

Dlouhé stráně Triple Club | Všechna práva vyhrazena 2020 | Kontakt - triple.club@seznam.cz